15. jaan 2010

-------------------------

inspireeritud it crowdast:

Mina ja Raul olime Lasnamäel ja olime natuke kallist viina joonud. Siis otsustasime, et tellime prostituudid. Tulidki. Raul läks enda omaga teise tuppa, mina jäin siis ka ühega. Ma ei osanud temaga midagi peale hakata, Raulil tundus hästi minevat. Hakkas igav. Tegin ettepaneku minna loomaaeda. Kutsusin Rauli ka. Ta oli nõus, sest ka tema lõbutüdruk olevat vist igavust hakanud tundma. Alguses olla Raul talle näidanud oma uut isekirjutatud programmi, aga siis tüdruk läinud voodisse ja hakanud riideid ära võtma. Raul mõtles, et too tahtis vist magama minna igavusest. Nii et veetsimegi päeva loomaaias.

--------------------------------

üks lugu oli veel, aga unustasin ära.

edit: äkki see lugu garaažibändidest, aga ma ei usu, et ma tahtsin seda siia kirjutada, sest see ilmub raamatuna.

Kommentaare ei ole: