23. nov 2010

nois nois pois

Teen bändi. Esinemise saan T-lt O popi peol esinema, talle enne lindistusi ei anna, lihtsalt sõbramehe poolest lubab mängima. Pressiteades kirjutama, et oleme kõik gruupid ja meid mõjutavad Stereolab, Stockhausen, Nyman, Muslimgauze, Beatles jne.
Bändi kutsun H ja K nad pidid nagunii bändi tegema, aga kindlasti ei tee, nii et ma kaasan. Mina olen mingite sämplerite, arvuti, pedaalide, süntidega ja Korg Minitroniga. Helin on vokaalil ja ta võiks mingit pilli ka mängida, bassi või ka sünti, mulle meeldiks küll kui keegi bassil ilusaid müraseid noote võtaks. Kaarel võtab seda, mis tahab, võibolla taob midagi, või teeb müra, kontaksmikrofonidega, krutib midagi.
Enne kontserti teeme muidugi proovi enne. Enne kontserti ei tohi ükski aim meie muusikast välja jõuda. Saundtsekis mängime lihtsalt suvalisi pille, teeme nt. mingi suvalise standard loo jazz-klassikast ja siis kontrollime lihtsalt, kas mingi elektroonika töötab. Siis laivis võiks välja näha nagu ilus indibänd, seista ja siis ma hakkaks mängima Junosti peal mingit ilusat käiku, selline stereolabilik ja siis läheks kõik korraga kõvaks, H karjub läbi efektide angstist lähtuvaid tekste, K kolistab, ma veel natuke jätkan sama käiku, kuid see kaob kõike alla, sest ma samal ajal olen vajutanud mõned toonid korduma, mis on juhitud läbi pedaalide. Kõik see lõpeb sellega, et lõpus tuleb ilus indiepopi lugu, mida H laulab.

1 kommentaar:

joakim ütles ...

ma teen boibändi nimega wau, mis on lahedam kui WOW (WOW on mingi neoonjas teenpop mingite punkharjade ja wanabe tennistega, kes teevad vestlaifi kavereid)
wau saab olema kordades haledam!