21. apr 2010

reisikirjad ei põle

lõik mitte kunagi ilmuvast reisikirjast, mille saatsin meie blogi kirjastajale. lõik ilmub muutmata kujul. peatoimetaja naeris mu kurva elu üle.

"ja võõimale lõik eirtit hahaha" (joakimrobin)

siis me mõtlesime, et sangastesse jõudmiseks on veel vara ja tegime kerge ringi. võtsime suuna väga lähedal oleva võrtsjärve alumisse otsa et näha emajõge. see ka väga hästi üle ajanud. ja siis alla poole vaatasime vist paari mõisat ka. igavad olid vist. siis sangastesse. seal oli meil öömaja Rukkimajas. väga soodne oli. ilus tuba. nunnu volüümikas baaridaam-retseptsionist. restoran oli imeline. 75 krooni oli imesuur praad. mul väga suur kanafilee leivahelveste kattega. mmmm. isal oli liha. kaks suurt lõiku. väga soodne. ja küüslauguleivad ka palju ja maitsev. mmm. seal hakkas ka varsti pidu. vist meie toa all. umbes 12ni, käis mingi kohalik sünnipäevapidu. trall ja naiste kisa. aga kõik külalised tulid autodega. nii et mehed pidid mitte jooki võtma. ainukesed teised hotellis ööbijad seksisid häälekalt. ma mõtlesin välja ka luuletuse blogi jaoks aga ununes juba ära. isa arvuti imelikult oli katki läinud näitas, et system fail corrupted. kodus õnnestus recovery plaadilt isegi lihtsalt korda saada.

2 kommentaari:

joakim ütles ...

tegelikult olen projektijuht, toimetaja on tüübi kohta, kes kirjutab töövestluses -võõimane- nats ülepandud.

lõik kus sa jogurtit maha ajasid, mis oli juba ni your life is average absurdtüütu, et ma katkestasin lugmeise ja nihestasin seda väikese juutubi laksuga jäi välja

martin ütles ...

imelik, et sulle seda kirja kirjutades oli mind tabanud enesetsensuur. oleks pidanud mainima ka seda, kuidas baaridaami ees suutsin endast kohtlase mulje jätta, kui ma e i suutnud valida, millised kartulid prae kõrvale võtta.

kohtlase mängimine võib muidugi tähendada suunatust naiste emalikule küljele. kuna ta oli toidutooja, siis kindlasti kandis ta kodulikkuse märke. samas sulle seda kirjutades ei tahtnud ma tähelepanu sellele alateadlikult pöörata kas a) varjamaks oma taktikaid või b) ennetamaks võimalikku konkurentsist tingitud kadedust. mis oli muidugi mõttetu, sest sinu puhul ei läheks see läbi ja teisalt sai oleks ju ohustatud.

võibolla siis lihtsalt ununes ära.